Καλημέρα καφρίλα!

//

Σήμερα κόλλησα το πρώτο μου αυτοκόλλητο των Street Panthers που γράφει «Είμαι Γάϊδαρος παρκάρω όπου γουστάρω» και ομολογώ ότι ήταν εκτονωτικό! Για την ιστορία να πω ότι το αμάξι ήταν ανάποδα στο μονόδρομο, μπροστά από ράμπα αναπήρων, κάθετα στο πεζοδρόμιο, ενώ γύρω υπήρχαν παντού θέσεις parking! Αλλά ποιός να μπαίνει τώρα στη διαδικασία… Αυτόματα μου ήρθε – δε μιλάω για τον συγκεκριμένο, αφορμή είναι – η εικόνα αυτού του έλληνα που βροντοφωνάζει ότι ανατρίχιασε από εθνική υπερηφάνια βλέποντας τους κίονες στη Eurovision.  Kαι είναι ο ίδιος που έχει κάνει τη σύγχρονη Ελλάδα έτσι όπως κατάντησε! Αυτή η εθνική σχιζοφρένεια φταίει. Νομίζω ότι το αφιέρωμα στο Εψιλον το πάσχα τα έλεγε όλα! Αυτό και σαν απάντηση, σε αντιδράσεις που προέκυψαν από το ποστ μου για τους κίονες! Κάποιος μου έγραψε: «Ντρέπεσαι για τα εθνικά μας σύμβολα;» Ε, αν κατάλαβες αυτό, τότε υπάρχει πρόβλημα ΚΑΙ  νοημοσύνης, οπότε τείνω να δικαιολογήσω περισσότερα…

Comments
One Response to “Καλημέρα καφρίλα!”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Σήμερα κόλλησα το πρώτο μου αυτοκόλλητο των Street Panthers που γράφει “Είμαι Γάϊδαρος παρκάρω όπου γουστάρω” και ομολογώ ότι ήταν εκτονωτικό! Για την ιστορία να πω ότι το αμάξι ήταν ανάποδα στο μονόδρομο, μπροστά από… ράμπα αναπήρων, κάθετα στο πεζοδρόμιο, ενώ γύρω υπήρχαν παντού θέσεις parking! Αλλά ποιός να μπαίνει τώρα στη διαδικασία… Αυτόματα μου ήρθε – δε μιλάω για τον συγκεκριμένο, αφορμή είναι – η εικόνα αυτού του έλληνα που βροντοφωνάζει ότι ανατρίχιασε από εθνική υπερηφάνια βλέποντας τους κίονες στη Eurovision. Kαι είναι ο ίδιος που έχει κάνει τη σύγχρονη Ελλάδα έτσι όπως κατάντησε! Αυτή η εθνική σχιζοφρένεια φταίει. Νομίζω ότι το αφιέρωμα στο Εψιλον το πάσχα τα έλεγε όλα! Αυτό και σαν απάντηση, σε αντιδράσεις που προέκυψαν από το ποστ μου για τους κίονες! Κάποιος μου έγραψε: “Ντρέπεσαι για τα εθνικά μας σύμβολα;” Ε, αν κατάλαβες αυτό, τότε υπάρχει πρόβλημα ΚΑΙ νοημοσύνης, οπότε τείνω να δικαιολογήσω περισσότερα… http://www.vlavo.org/main/?p=3470 […]



  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

