Ειμαι UFO – *το αρθρο περιεχει εξωγηινο σεξ!

ΠΡΟΣΟΧΗ! Το site έχει μεταφερθεί στη νεά διεύθυνση: vlavo.org

Η απαγωγή μου από εξωγήινο πολιτισμό αργεί χαρακτηριστικά.

Η μόνη μου ελπίδα για μια ζωή έξω από το γήινο κατεστημένο, φαίνεται πως
δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση όσο θεώρησα στην αρχή. Αφού πέρασα
ατελείωτες ώρες μελέτης, σχετικά με τα μέρη στα οποία έχουν εμφανιστεί UFO,
κατέληξα ότι δεν έχουν συγκεκριμένο στέκι. Φτάνει να σταθείς τυχερός,
να βρεθείς την κατάλληλη στιγμή στην κατάλληλη ερημιά. Να σκάσει το
διαστημόπλοιο και να σε μαζέψει.

Στις
περισσότερες διηγήσεις γήινων που τους απήγαγαν εξωγήινοι, λέγεται ότι
τους επέστρεψαν μετά από λίγο, αφού πειραματίστηκαν επάνω τους. Σε
πολλές, μάλιστα διηγήσεις, το θύμα υποχρεώθηκε σε συνουσία με εξωγήινη
ύπαρξη. Αυτό πάλι συζητιέται. Δεν γνωρίζω πως θα αντιδρούσαν τα
αισθητήριά μου στη θέα πράσινου δέρματος, πλοκαμιών ή άλλων περίεργων
χαρακτηριστικών. Εκτός, κι αν σε ένα γενικότερο πλαίσιο συλλογής
εμπειριών, πείθονταν οι νευρώνες μου να αντιδράσουν. Θέλω πάντως να πω
πως προσωπικά δε θα με κάλυπτε μια τέτοια προοπτική. Δεν είναι αυτό που
ζητάω, από έναν εξωγήινο πολιτισμό. Δε διαφωνώ να τους δώσω ότι
χρειάζονται να μελετήσουν. Θα ήθελα όμως σαν αντάλλαγμα, να με
κρατήσουν μαζί τους. (Δε θέλω να γυρίσω και να με κυνηγάει ο Χαρδαβέλας
για συνέντευξη.)

Η παραμονή μου στο μικρό γαλαζοπράσινο πλανήτη μας,
είχε ομολογουμένως, σε πολλές στιγμές, μεγάλο ενδιαφέρον αλλά και
απογοητεύσεις… ουκ ολίγες. Η αναγκαστική συναναστροφή με επίγεια,
ντόπιας παραγωγής UFO είναι ιδιαίτερα επώδυνη, για πολλούς. Για όλους θα έλεγα. Διότι και ο ορισμός UFO δεν είναι απόλυτα συγκεκριμένος. Περιέχει μεγάλη δόση υποκειμενικής κρίσης. Πιθανότατα αυτοί, τους οποίους θεωρώ εγώ UFOs, να θεωρούν UFO εμένα. Δε θα μαλώσουμε για το ποιος είναι τελικά UFO.
Δέχομαι ευχαρίστως τον χαρακτηρισμό, αρκεί να μπορέσω να βρεθώ στο
φυσικό μου περιβάλλον. Η προοπτική του να μείνω στη Γη, με την πορεία
στην οποία βαδίζει η ανθρωπότητα, δε με ενδιαφέρει καθόλου. Όλο το
πράγμα πάει κατά διαόλου, σε όλους τους τομείς.

Πιστεύω λοιπόν πως η μεταφορά μου σε άλλο πλανήτη,
αν μη τι άλλο θα με ανανεώσει. Ελπίζω το μήνυμά μου να φτάσει στα αυτιά
τους (αν έχουν) και να έρθουν να με μαζέψουν. Θα δουλέψω σε φάμπρικα
στην αρχή, δε με νοιάζει. Μετά θα ανοίξω ένα εστιατόριο με γήινες
γεύσεις και θα κονομήσω. Κι αν στα γεράματα βαρεθώ, μπορεί να γυρίσω
στη Γη, (υποθέτω ότι ένας προηγμένος εξωγήινος πολιτισμός θα δίνει μια
πιο αξιοπρεπή σύνταξη), αν βέβαια εξακολουθεί να είναι κατοικήσιμη, για
να αράξω και να λέω στην παρέα ιστορίες από το διάστημα.

Στις
φώτος παρακολουθούμε λήψη από ερασιτεχνική – δική μου – κάμερα, όπου
πράσινο φλούο ον από άγνωστο πλανήτη, ετοιμάζεται να τον σφυρίξει σε
γήινη νεαρά κορασίδα, που τα θέλει ο κώλος της…

Αυτές τις μέρες τελειώνω τα γυρίσματα και θα είναι έτοιμη η πρώτη μου παραγωγή με τίτλο:

Η εκδίκηση ενός εξωγήινου που μια παρθένα τον έσυρε στα μπουζούκια


Σχολιάστε

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

