Συνεντευξη με μiα Πορνοσταρ! ΧΧΧ -Dru berrymore

ΠΡΟΣΟΧΗ! Το site έχει μεταφερθεί στη νεα διεύθυνση: vlavo.org

Η πρώην κατάξανθη Βερολινέζα και νυν μελαχρινή Καλιφορνέζα μου έλυσε μερικές από τις πιο καυτές μου απορίες και δεν ήταν καθόλου ολιγόλογη!
(Σεμνότυφοι, αρνητές του σεξ, και άλλα όντα που μπορεί να νιώσουν άσχημα με τη θέα του γυμνού – όχι του «καλλιτεχνικού» – του πορνογραφικού, μπορούν να αποχωρήσουν και διαβάσουν κάτι άλλο)


Dru Berrymore

Γεννήθηκες στο Βερολίνο, που πολύ το αγαπάμε, και ξάφνου – πριν 17 χρόνια – βρέθηκες στην Καλιφόρνια! Πως ακριβώς σου συνέβη αυτό; -Ναι, είμαι γέννημα θρέμμα Βερολινέζα και η αλήθεια είναι πως αν κάποτε μου έλεγε κανείς ότι θα ζω στην Καλιφόρνια θα γελούσα… Αλλά έχει πλάκα πως σου τα φέρνει η ζωή… Ήμουνα, που λες, κάργα ερωτευμένη με έναν τύπο που έπαιζε ημιεπαγγελματικά ποδόσφαιρο και ήθελε ντε και καλά να μετακομίσει στο LA, για να –παίξει σε μια ομάδα εκεί. Αφού λοιπόν τα πουλήσαμε έφυγε στην Καλιφόρνια για να ανακαλύψει ότι η ομάδα φαλίρισε κι έτσι έμεινε χωρίς δουλειά. Όταν έφτασα κι εγώ, ανακάλυψα ότι είχε φάει όλα του τα φράγκα με άλλες γκόμενες και σε γούστα, χρωστούσε το νοίκι και μου είπε ότι καλά θα είναι να βρω καμιά δουλειά… Σε δυο τρεις μήνες το διαλύσαμε (Γενάρης του 90 ήτανε θαρρώ) και από τότε του είμαι τουλάχιστον ευγνώμων γιατί εξαιτίας του είμαι εδώ που είμαι! Γουστάρω την Καλιφόρνια για τον καιρό, τους ανθρώπους και την ανωνυμία που σου προσφέρει.


Η επόμενη ερώτηση είναι συνηθισμένη, αλλά όλοι θέλουν να ξέρουν πως μπλέχτηκες με τον κόσμο του πορνό; -Αυτό έγινε τρία χρόνια μετά. Ήμουν μπλεγμένη με drugs και αποφάσισα να γυρίσω για λίγο στην πατρίδα για να ξεκολλήσω, οπότε είπα στον τότε γκόμενο ότι θα λείψω για ένα εξάμηνο. Όταν γύρισα, ανακάλυψα ότι είχε πουλήσει όλα μου τα υπάρχοντα και είχε εξαφανιστεί! Μαζί μου τότε είχε έρθει ένας φίλος, οπότε αρχίσαμε να τριγυρνάμε από μοτέλ σε μοτέλ μέχρι τη μέρα του μεγάλου σεισμού το 93. Εκείνη τη μέρα μας λήστεψαν και πήραν τα πάντα. Λεφτά, ταυτότητες, Ήταν φρίκη, δεν είχαμε που να πάμε, κοιμηθήκαμε στο αυτοκίνητο, ενώ κάποιοι φίλοι από τη Γερμανία, που ζήτησα να με βοηθήσουν με γράψανε! Να προσέχετε ποιοι είναι οι φίλοι σας… Κάπως έτσι βρήκα έναν ατζέντη και μπήκα σιγά σιγά στο χώρο! Τα υπόλοιπα είναι ιστορία και εξέλιξη μέσα από τη δουλειά…


Κάποιοι λένε ότι η βιομηχανία του πορνό, είναι ένας σκληρός κόσμος. Κάποιοι άλλοι ότι το διασκεδάζουν. Φαντάζομαι παίζουν και τα δύο σενάρια. Για σένα ποιο ισχύει;
-Είναι σκληρό και είναι δουλειά! Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Νέα κορίτσια μπαίνουν στην αγορά και είναι πρόθυμα να κάνουν οτιδήποτε τους ζητηθεί! Δεν υπάρχει πια σεξουαλική εκπαίδευση και σεβασμός στο γυναικείο κορμί και μυαλό… Κάποτε, όταν ξεκινούσα, το να κάνεις μια σκηνή πρωκτικού ή διπλής διείσδυσης (DP), ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Τώρα είναι το δεδομένο. Όταν πρωτομπήκα γούσταρα πολύ. Ο κόσμος μπορεί να σε μισούσε ή να σε λάτρευε, πάντως σε σεβόταν γι αυτό που κάνεις. Στις αρχές του 90 είχαμε πορνοστάρ που έμοιαζαν με πορνοσταρ. Ξέρεις όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, βυζιά, μαλλιά, ανάλογο στήσιμο… Κάποια στιγμή που λες, γύρισα στην Ευρώπη, μετά από ένα πρόγραμμα απεξάρτησης από ναρκωτικά και αλκοόλ και κόλλησα για λίγο καιρό λόγω μιας μαλακίας με τη βίζα. Τι να κάνω λοιπόν, έστρωσα τον κώλο μου στη δουλειά, για λίγο σε ευρωπαϊκό έδαφος, μόνο που η βιομηχανία εκεί δε δίνει τα λεφτά της Αμερικής. Έτσι, όταν γύρισα πίσω στις ΗΠΑ δύο χρόνια μετά, το 2000, τα πράγματα είχαν ήδη αλλάξει. Η αμερικάνικη αγορά είχε ανακαλύψει τα ευρωπαϊκά ταλέντα, τα κορίτσια έγιναν πιο νέα και φυσικά, αλλά ξαφνικά ο καθένας μπορούσε να γυρίσει πορνό. Και ο καθένας μπορούσε να δηλώνει πορνοστάρ, αρκεί να είχε εμφανιστεί σε μερικές ταινίες. Αυτό βέβαια αύξησε και τον παράγοντα «αφροδίσια νοσήματα» και μετά από κανα δυό παράσημα, αναγκάστηκα να γίνω condom only.

Λοιπόν, έχω ακούσει ότι σου αρέσει να κάνεις σεξ πρωί, μεσημέρι και βράδυ! Πώς είναι όμως όταν είσαι στο σετ; -Χαχαχαχαχα! Ναι, στ αλήθεια μαρέσει! Νομίζω ότι είμαι από τις λίγες γυναίκες που πραγματικά γουστάρουν τόσο πολύ το σεξ! Ήταν πιο ωραία στα πρώτα χρόνια, που τα αγόρια ήξεραν ακόμη πως να χαϊδεύουν και να ευχαριστήσουν την παρτενέρ… Μερικές φορές γυρνούσα σπίτι και έλεγα: Αυτό είναι το πιο cool πράγμα που μπορώ να κάνω! Πέρασα καλά και πληρώθηκα! Ποια άλλη δουλειά μπορεί να σε ικανοποιήσει σε τόσα επίπεδα; Και τα προηγούμενα χρόνια υπήρχαν λιγότεροι άντρες στο χώρο, που ήταν φυσικά ταλέντα. Τώρα έχει γεμίσει με διάφορους, οι οποίοι πλακώνονται στα χάπια σηκώματος! Οι άντρες τώρα είναι κολλημένοι μόνο με το πουλί τους και ξεχνούν ουσιαστικά ότι μπαίνουν στο σώμα κάποιου άλλου, και το θέμα είναι να τον κάνουν να γουστάρει – γιατί τελικά αυτό το εκλαμβάνει ο θεατής. Το να βλέπει δηλαδή το θηλυκό να το φχαριστιέται πραγματικά… Όχι να γαμιέται και να σκέφτεται «άντε να τελειώνουμε να φύγουμε απ το σετ»

Πως ήταν η πρώτη σου φορά, που έκανες σεξ μπροστά στην κάμερα… Μπορείς να μου περιγράψεις αισθήματα, σκέψεις;… -Λοιπόν, την πρώτη φορά δεν έκανα πραγματικά σεξ… Έκανα ένα γύρισμα με τον φίλο μου που ουσιαστικά… κάναμε πως το κάναμε! Υπέγραψα το συμβόλαιο, πληρώθηκα και μόλις μπήκα στο αμάξι είπα: Τι θα πει η οικογένειά μου αν δει αυτό το βίντεο; Οι φίλοι μου; Γύρισα λοιπόν στον παραγωγό και του είπα να του δώσω πίσω τα λεφτά για να μην το βγάλει. Φυσικά γέλασε, και μου είπε ότι δε μπορώ να πληρώσω το κόστος των γυρισμάτων, η δουλειά ήταν φανταστική και… άντε σπιτάκι σου κορίτσι μου! Ε, στη συνέχεια, όσο έμπαινα στη δουλειά, τόσο καλύτερα ένιωθα. Όλες μου οι παρέες έκαναν το ίδιο πράγμα, όλοι μου οι φίλοι προέρχονταν από το χώρο οπότε έγινε νορμάλ.


Για πες, ποιες είναι οι τελευταίες σου δραστηριότητες, ή τα σχέδια… Το τελευταίο μου πρότζεκτ είναι το νέο μου site www.druberrymore.net . Ωστόσο δεν ασχολούμαι μόνο με την ενήλικη βιομηχανία. Έχω μια άδεια για Real estate, έχω πάρει ένα CDS, έχω εκπαιδευτεί σε γιόγκα, ομοιοπαθητική καθώς και θεραπευτικό μασάζ. Όνειρό μου είναι να ανοίξω ένα θεραπευτικό σπα. Θέλω να βοηθήσω να τον κόσμο να γίνει πιο χαρούμενος και πλήρης, να είναι ένα κέντρο χαλάρωσης που θα έχει όμως και κάποια spiritual στοιχεία… Ένα μέρος όπου θα μπορεί ο ένας να αγαπήσει τον άλλο, γιατί πιστεύω πως όλη η δύναμη, προέρχεται από την αγάπη και τα προβλήματα από το φόβο. Αντικαταστήστε το φόβο με αγάπη και τα προβλήματα θα λυθούν…


Έχω ακούσει ακόμη, ότι ζωγραφίζεις και ασχολείσαι με διακόσμηση. Χάρηκα ιδιαίτερα γιατί κι εγώ κατά βάθος είμαι αρχιτέκτονας!
Ναι, έχω δουλέψει σε κατασκευή σκηνικών, ακόμη και σα μπογιατζής και όταν έχω χρόνο πιάνω και τον καμβά! Επίσης νομίζω πως έχω φυσικό ταλέντο στη διακόσμηση. Όταν ήμουν μικρή ονειρευόμουν να γίνω αρχιτέκτονας (σ.σ. εγώ πάλι ονειρευόμουν να γίνω πορνοστάρ κι έγινα αρχιτέκτονας…) Οπότε θα έχει πλάκα να συνεργαστούμε καμιά φορά σε κάποιο πρότζεκτ. (σ.σ. Πραγματικά, δε φαντάζεσαι πόσο συνεργάσιμος άνθρωπος είμαι!!!) Αυτή την εποχή, περνάω φάση, ζεν, βουδισμού και τέτοια και σχεδιάζω μια πισίνα με χώρο για yoga και meditation στην αυλή…


Λοιπόν, τι έχεις να πεις στον κόσμο, για τη σεξουαλική τους ζωή; Ουάου! Νομίζω θες να με εκθέσεις… (Δυνατά γέλια) Εξαρτάται… Δεν είμαι σεξοθεραπεύτρια, αλλά τόσα χρόνια στο κουρμπέτι… Το σεξ κάνει καλό στο σώμα και την ψυχή! Να κάνετε όσο περισσότερο μπορείτε κι εγώ σας εύχομαι πολλές γεμάτες ηδονή ώρες και πολλούς οργασμούς. Κι αν έχετε βρεθεί στο στάδιο βαρεμάρας με το σύντροφό σας, ψάξτε εξωτερικά ερεθίσματα…


Ωραία, δε μου λες; Θα έρθεις κάποια στιγμή να μας επισκεφτείς στην Ελλάδα… Φυσικά το ελπίζω. Ξέρεις, είμαι πολύ τυχερή με τη δουλειά μου, γιατί έχω ταξιδέψει σε τόσα μέρη… Όμως υπάρχουν τόσα πράγματα που δεν έχω γνωρίσει και θέλω να δω, να γευτώ, να βιώσω… Ζω κάθε μέρα σα να ήταν η τελευταία μου και ανυπομονώ για το τι θα φέρει η επόμενη… Οπότε είμαι σίγουρη ότι η περιπέτεια μου, κάποτε θα με ξαναφέρει από κει, αφού έχω να έρθω περίπου 15 χρόνια…


Ντρου σε ευχαριστώ για τη συνέντευξη, αλλά και για όλα αυτά που έχουμε ζήσει μαζί (ερήμην σου).
Σας στέλνω αγάπη, φως και namaste

Hugs Dru

 


Η συνέντευξη μου παραχωρήθηκε για το περιοδικό SOUL#08 Αντώνης Βλαβογελάκης
Million Thnx to Dru and Bennet Silver (the photographer) for the original fotos

Comments
One Response to “Συνεντευξη με μiα Πορνοσταρ! ΧΧΧ -Dru berrymore”

Σχολιάστε

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

