Pierre Woodman – ο πορνογραφος

Η συνέντευξη μου παραχωρήθηκε για το περιοδικό SOUL

Ο Pierre για τους λάτρεις της βιομηχανίας είναι ίνδαλμα! Τον γνώρισα στο 11.venus, στο Βερολίνο, στο περίπτερο του στην έκθεση. Καθόταν με μερικά από τα μοντέλα του, πιάσαμε κουβέντα ήταν απόλυτα γήινος και φιλικός. Εξάλλου είναι ένας άνθρωπος που ξεκίνησε για μπάτσος, αλλά παράτησε τις ζαρτινιέρες και είπε να πιάσει τις ζαρτιέρες!

-Κάποτε «ηθοποιός» και σκηνοθέτης, τώρα ιδιοκτήτης της δικιάς σου εταιρείας! Πώς προέκυψε η αλλαγή;

-Υπήρχε πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Μετά από μία δεύτερη απογοήτευση με την Private και πέντε χρόνια συνεργασίας με τον Larry Flint, χωρίς καμία προώθηση, αποφάσισα ότι ο μόνος τρόπος να δουλέψω με τρόπο που να με ικανοποιεί ήταν να κάνω τη δική μου εταιρία. Ξέρω ότι ο δρόμος μπορεί να είναι δύσκολος, αλλά τουλάχιστον μπορώ να συγκεντρωθώ στη δουλειά μου και όχι στο «εγώ» του κάθε αφεντικού!

-Ποια είναι τα ιδιαίτερα στοιχεία που κάνουν την Woodman – Entertainment να ξεχωρίζει;

-Ο χώρος είναι γεμάτος με φτηνοπαραγωγές που προσπαθούν να επιβιώσουν. Νομίζω ότι είναι απαραίτητο να έχεις κάτι στο οποίο οι ανταγωνιστές σου υστερούν, μπορεί αυτό να κοστίζει, αλλά κάνει τη διαφορά. Είμαι περήφανος που οι περισσότερες ταινίες που έχω κάνει ξεχωρίζουν και αυτό οφείλεται στο cast, τις τοποθεσίες και το προσωπικό μου στυλ. Χωρίς αυτά θα είχα εξαφανιστεί από την πιάτσα εδώ και καιρό!

-Πώς έπλεξες με τις τσοντομπίζνες;

-Ξεκίνησα σαν μπάρμαν στα 16 και μετά από κανα δυο δουλειές κατάφερα να γίνω μπάτσος. Ήθελα όμως πάντα κάτι πιο δημιουργικό. Ξεκίνησα με φωτογραφία μόδας, μπήκα σε πιο ερωτικά θέματα το 89 και το 91 υπέγραψα ένα συμβόλαιο με την Private! Το 2000 μετακόμισα στη Hustler (για 5 εκατομμύρια δολάρια, παρακαλώ…) και το 2006 κατάφερα να φτιάξω τη δική μου εταιρία…

-Παρόλο που η πρωτεύουσα της βιομηχανίας είναι οι ΗΠΑ, εσύ επιμένεις να δουλεύεις στην Ευρώπη. Γιατί αυτό; Και ποιες οι διαφορές μεταξύ Ευρώπης και Αμερικής;

-Αποφάσισα να στήσω την επιχείρηση στην Ισπανία για πολλούς λόγους. Παρόλο που η Ισπανία δείχνει για τους έξω πολύ «καθολική» είναι στην πραγματικότητα μία πολύ ανεκτική και ανοιχτόμυαλη χώρα. Η πορνογραφία εδώ αντιμετωπίζονταν πάντα πολύ καλύτερα από πολλές άλλες χώρες. Η Βαρκελώνη είναι σίγουρα η πρωτεύουσα της Ισπανίας σε αυτό το χώρο και μία από τις πιο οργανωμένες πόλεις στην Ευρώπη, σε ό,τι αφορά την υποδομή για τη δουλειά μας.

Συγκριτικά με τις ΗΠΑ η Ευρώπη έχει διαφορετική αισθητική και γούστο. Παρόλο που τα ευρωπαϊκά «προϊόντα» είναι αποδεκτά εκεί, για να βάλεις πόδι στην αμερικάνικη αγορά, πρέπει να έχεις και αμερικάνικο υλικό, γι αυτό προγραμματίζουμε γυρίσματα κι εκεί.

-Πιστεύω πως 15 χρόνια πριν, μια πορνοστάρ ήταν κάτι πιο «γκλάμορους» και εξεζητημένο. Τώρα υπάρχει πληθώρα κοριτσιών. Είναι εύκολο για κάποια να γίνει σταρ;

-Είναι απαραίτητο να γίνει σταρ. Το να έχεις πρόσωπα που να ταυτίζεις με την εταιρία, είναι πολύ σημαντικό! Πιστεύω στο να έχεις αποκλειστικές συνεργασίες με τις κοπέλες και αυτό είναι μεγάλο αβαντάζ όταν καταφέρεις να τις κάνεις «ονόματα».

-Για πολύ κόσμο είναι κάπως περίεργο το πώς αυτά τα κορίτσια μπαίνουν στο χώρο! Τι λένε συνήθως γι αυτό;

-Μπορώ να μιλήσω μόνο για τα κορίτσια που έχω βάλει εγώ στο χώρο. Μερικές φορές κι εγώ αναρωτιέμαι πώς το καταφέρνω, αλλά το σημαντικό είναι ότι το καταφέρνω! Είμαι πάντα ειλικρινής μαζί τους. Πολλές φορές νομίζουν ότι δε θα έκαναν ποτέ αυτή τη δουλειά, αλλά όταν ανακαλύπτουν και εμπειρίες που δεν είχαν ποτέ πριν φανταστεί, δε θέλουν να γυρίσουν πίσω!

-Υπάρχουν κάποιες κοπέλες που πραγματικά θυμάσαι να διασκέδασες δουλεύοντας μαζί τους.

-Αυτή είναι μια δύσκολη ερώτηση. Αυτή τη στιγμή χαίρομαι να δουλεύω με τις «αποκλειστικές» μας Caylian Curtis, Divinity Love and Nessa Devil.! (σ.σ. είναι αυτό που λέμε, χρειάζομαι μια αποκλειστική…)

-Ποια είναι η πιο ενδιαφέρουσα ή σοκαριστική εμπειρία που σου έχει τύχει; -Νομίζω η πιο σοκαριστική ήταν όταν με συνέλαβαν στο Μπαλί! Ήμουν λίγο άπειρος τότε και δε συνειδητοποίησα ότι ήμουν σε μουσουλμανική χώρα! Όταν με έπιασαν, κατάλαβα ότι μπορεί να αντιμετώπιζα μέχρι και την θανατική καταδίκη!!!  Τελικά τη σκαπουλάρισα και πήρα το μάθημα μου, η εμπειρία είναι ο καλύτερος δάσκαλος…

-Ποιες είναι οι τιμές για μία σκηνή, για να ξέρουν οι υποψήφιοι υπάλληλοι της εταιρίας σου; (σ.σ. ποτέ δεν ξέρεις…) -Οι ηθοποιοί μας έχουν μηνιαίο μισθό και τους φροντίζουμε ιδιαίτερα! Το πόσο ακριβώς φοβάμαι πως είναι μυστικό! Ρωτήστε τις ίδιες! (σ.σ. υποσχέθηκε να μου κανονίσει συνεντεύξεις με όποια θέλουμε…)

-Έχεις κάνει γυρίσματα σε όλο τον κόσμο, αλλά απ όσο ξέρω, όχι στην Ελλάδα! Θα μας κάνετε την τιμή να σας δείξουμε την ελληνική φιλοξενία και τα υπέροχα τοπία μας;;;

-Μου αρέσει η Ελλάδα και θέλω πολύ να κάνουμε κάποια παραγωγή εκεί! Το πρόβλημα είναι ότι ο κόσμος έχει τόσα όμορφα μέρη και πρέπει να τα προλάβεις όλα! Επίσης το να κάνεις γύρισμα σε μία νέα χώρα θέλει τρελή προετοιμασία. Φυσικά αν κάποιος έχει να προτείνει συγκεκριμένα εντυπωσιακά μέρη το συζητώ ευχαρίστως!


Στις φωτογραφίες, με σειρά εμφάνισης ο Pierre είναι με τις πορνοστάρ:

Caylian Curtis
Caylian Curtis & Divinity Love
Jenna Jameson
Vlavo


Σχολιάστε

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

