Melissa Lauren

ΠΡΟΣΟΧΗ! Το site έχει μεταφερθεί στη νεά διεύθυνση: vlavo.org

Η συνέντευξη μου παραχωρήθηκε για το περιοδικό SOUL

Συνεχίζοντας το θεάρεστο έργο μου, να θέτω δηλαδή καυτά ερωτήματα σε ηθοποιούς του ρεαλιστικού αισθησιακού κινηματογράφου, έπεσα πάνω (σχήμα λόγου μόνο, δυστυχώς…) στη γλυκιά γαλλιδούλα Melissa Lauren, γνωστή κυρίως για μερικές από τις διάσημες σκηνές, στις οποίες δέχεται ταυτοχρόνως δύο ανδρικά μόρια, στην πίσω έξοδο του πεπτικού της συστήματος… (Πιο sic έκφραση για το double anal, δε θα βρείτε πουθενά)

Πιστεύω ότι θα σου τα έχουν κάνει τσουρέκια (καλά δεν το
είπα ακριβώς έτσι) με αυτή την ερώτηση, αλλά πως και μπλέχτηκες με το χώρο της
τσοντογραφίας?

-Εκείνη την εποχή δούλευα σαν σεφ σε ένα εστιατόριο και
ήθελα να βγάλω κανα έξτρα φράγκο! Πήγα σε μερικά πρακτορεία για μοντέλα, αλλά
με στείλανε γιατί ήμουν κοντή. Έτσι αποφάσισα να κάνω πορνό, οπότε παράτησα όλα
τα υπόλοιπα!

Πως, λοιπόν μια γαλλίδα βρίσκεται ξαφνικά στην Αμερική?

-Ξεκίνησα να δουλεύω στη Γαλλία, αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι
δεν ήταν για μένα… Δεν ήταν αρκετά επαγγελματικά, δεν υπήρχε πολύ δουλειά και
οι σκηνές ήταν λίγο soft για τα γούστα μου! Λίγους μήνες μετά γνώρισα έναν αμερικάνο
ατζέντη, μου έδωσε την κάρτα του και ένα μήνα μετά ήμουν ήδη στο Los Angeles!

Οι γονείς σου πως το πήραν? Ξέρουν για τη δουλειά σου?

-Οι γονείς σου είναι υπέροχοι άνθρωποι! Στην αρχή φοβήθηκαν
μήπως κάποιος με εξαναγκάζει να κάνω αυτά που κάνω ή ότι έχω μπλέξει με
ναρκωτικά… Όταν είδαν ότι είμαι χαρούμενη και είναι επιλογή μου, με κατάλαβαν
απόλυτα…

Πολλοί πιστεύουν ότι ο κόσμος του πορνό, είναι σκληρός.
Άλλοι ότι όσοι είναι μπλεγμένοι εκεί, απλά γουστάρουν τη δουλειά τους. Εγώ
πιστεύω ότι προφανώς υπάρχουν και τα δύο σενάρια. Για σένα πώς είναι?

-Λατρεύω τη δουλειά μου! Πληρώνομαι για να κάνω σεξ με
μερικούς από τους καλύτερους μαμιάδες στη Γη! Είναι μοναδικό! Ταξιδεύω πολύ,
γνωρίζω τόνους από ενδιαφέροντες ανθρώπους και είμαι ανεξάρτητη!!! Δεν έχω μια
δουλειά 9 με 5 και ένα αφεντικό που μισώ… Εννοείται πως μερικές φορές είναι
σκληρό, αλλά στο φινάλε πρέπει να είσαι δυνατός! Πάντως αν είσαι έξυπνος και δεν τρως τα λεφτά
σου σε ναρκωτικά και μαλακίες, είναι μια χαρά!

Πώς είναι όταν είσαι στο σετ? Είναι μόνο δουλειά? Το
διασκεδάζεις? Άλλαξε κάτι μέσα στα χρόνια?

-Είναι μια δουλειά, φυσικά, αλλά είναι καλύτερη από πολλές
άλλες! Μερικές φορές μπορεί να πρέπει να δουλέψεις με κάποιον που δε γουστάρεις
και πολύ, αλλά άλλες φορές είναι πραγματικά διασκεδαστικό! Μου αρέσει να το
γουστάρω, δε θέλω να υποκρίνομαι στην κάμερα…

Θέλω να περιγράψεις τα συναισθήματα σου την πρώτη φορά
που εφυστικώθην (καλά ούτε αυτό το είπα έτσι), μπροστά στην κάμερα..

-Ήμουν πολύ νευρική! Αλλά η μακιγιέζ μου είπε: Χρησιμοποίησε
τον λούτσο για να σε κάνει να φαίνεσαι όμορφη! Τελικά χαλάρωσα, ήταν και λίγα
άτομα παρόντα, οπότε έγινε ευκολότερο!

Πιστεύω πως πολλοί σε γνωρίζουν από τις διάσημες double anal σκηνές σου! Πώς ήταν η πρώτη φορά? Είναι ηδονικό?
Επίπονο?

-Ναι έχω κάνει μερικές D.A.
σκηνές! Στην αρχή μπορεί να είναι λίγο επίπονο, αλλά γρήγορα μετατρέπεται σε
άλλα αισθήματα όπως τάβλα! Πάντως… μην το δοκιμάσετε στο σπίτι! Μόνο οι
επαγγελματίες μπορούν! Lol!
Αν δεν ξέρεις τι κάνεις, μπορεί πραγματικά να πονέσεις και να πληγωθείς!

Ποιο είναι εκείνο το σημείο που μια κοπέλα που παίζει σε
πορνοταινίες, μπορεί να μετατραπεί σε πορνοσταρ?

-Ξέρεις τι γίνεται? Κάθε κοπέλα που έχει παίξει σε μερικές
ταινίες θεωρεί τον εαυτό της προσνοστάρ. Σταρ είσαι όταν βγαίνεις στο δρόμο και
σε ανα(λ)γνωρίζουν..

Ποια είναι τα λεφτά για μια σκήνή?

-Εξαρτάται από το σκηνή. Μια απλή σκηνή πρωκτικού με έναν
άντρα, ας πούμε… είναι 1000 δολάρια για την κοπέλα και συνήθως 600 για τον
άντρα…

Πως είναι η Melissa εκτός των γυρισμάτων?

-Είμαι το κορίτσι της διπλανής πόρτας! Ντύνομαι απλά, μου
αρέσει να μαγειρεύω, ξοδεύω χρόνο με τις αδερφές μου, ταξιδεύω και αθλούμαι…
Δεν νταραβερίζομαι με ανθρώπους της πορνογραφίας ή celebrities, οι φίλοι μου κάνουν νορμάλ
δουλειές (έχουμε ελπίδες σύντροφοι)… Είμαι ειλικρινής, αστεία και λίγο παλαβή!

Το μέλλον… πώς το βλέπεις?

-Κατ αρχήν θα παραμείνω για λίγα χρόνια στη δουλειά.
Παίζοντας, σκηνοθετώντας… Μόλις μαζέψω λεφτά θα γυρίσω τον κόσμο! Και αν σταθώ
τυχερή, κάποια μέρα θα συναντήσω κάποιον για να κάνω οικογένεια…

Απ όσο γνωρίζω (γιατί είναι ενημερωμένος, όχι
παπαριές), ότι μέσα στα ενδιαφέροντα σου είναι η εθελοντική εργασία (σκασμός,
σας ακούω…), ενώ έχεις εκφράσει και ενδιαφέρον να υιοθετήσεις…

-Είμαι ευγνώμων που έχω το χρόνο και τα μέσα να βοηθάω
κάποιους ανθρώπους! Μου αρέσει πολύ να βοηθάω παιδιά που έχουν ανάγκη… Ναι,
νομίζω πως κάποια στιγμή θα υιοθετήσω. Γιατί να κάνεις δικό σου παιδί, τη
στιγμή που υπάρχουν τόσα μόνα τους, που περιμένουν κάποιον να τα αγαπήσει…?

(Φαγωθήκατε, θα το ρωτήσω!)

Έχουμε ελπίδες να σε δούμε στην Ελλάδα, κάποια στιγμή?

-Είχα έρθει κάποια στιγμή για μια ταινία! (εμείς, αγρόν
αγοράζαμε…)

Θα ήθελα πάρα πολύ να πάω στα νησιά σας εκεί στο νότο…


Σχολιάστε

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

