MISTY HAZE intrview -Ένα κορίτσι από το Κωλο-ράντo!

//

Η Misty Haze με εντυπωσίασε για δύο λόγους! Δεν είναι το κλασσικό πορνοκόριτσο του Hollywood και ούτε τα γουστάρει… Δεν παίζει απλά μπροστά στην κάμερα, αλλά με συνοπτικές διαδικασίες έφτιαξε τη δική της εταιρία, παραμένει στην πόλη της και ψάχνει κόσμο που το φχαριστιέται! Το δεύτερο είναι ότι πρόκειται για εντυπωσιακά καλή επαγγελματία, είναι αμεσότατη και ανταποκρίνεται αμέσως. Απάντησε ταχύτατα, έστειλε φώτος και υπογεγραμμένο DVD, στο πι και φι και στέλνει ακόμη κανένα mail, απλά για καλημέρα!

-Θα ξεκινήσω με την κλασσική ερώτηση, δηλαδή πως έμπλεξες με το χώρο…

-Βασικά, λατρεύω να απαντώ σε αυτή την ερώτηση, μιας και τα πράγματα είναι τόσο απλά, που συνήθως δε με πιστεύουν… Σκεφτήκαμε με τον άντρα μου ότι δε θέλουμε να δουλεύουμε για κανέναν και αποφασίσαμε να στήσουμε μια «οικογενειακή επιχείρηση». Αγοράσαμε μια κάμερα και κάναμε ένα ερασιτεχνικό βίντεο, το οποίο και πουλήσαμε αμέσως. Μετά τραβήξαμε τους φίλους μας Ophelia και Bobby Long και έτσι το MistysXXXgirls, ήταν γεγονός! Ήθελα να κάνω πορνό με ερασιτέχνες, με σκληρή ροκ μουσική, γι αυτό και μέσω των ταινιών προωθούμε και νέες μπάντες που βάζουμε στα soundtracks!

-Πώς ήταν λοιπό η πρώτη φορά μπροστά στην κάμερα;

-Χεχεχεχε! Η πρώτη μου φορά ήταν, όπως είπα με τον άντρα μου Sum Dude, και μας τράβηξε η γκόμενα μου η Clio… Ήταν η πρώτη μας φορά μπροστά σε κάμερα και το διασκεδάσαμε πολύ! Η ποιότητα της εικόνας βέβαια ήταν για το λούτσο! Περάσαμε απίστευτα, η Clio κατακα&)*)(^)!σε, έπειτα το ξανακάναμε και αυτή ήταν η πρώτη ταινία που πουλήσαμε!

-Πως αντιδρούν οι απλοί άνθρωποι όταν σε γνωρίζουν; Γιατί, ενώ όλοι σχεδόν γουστάρουν το πορνό, γενικώς υπάρχει μια ντροπή;

-Ήμουν το σαββατοκύριακο σε μια εκδήλωση ενός ραδιοφώνο, όπου υπέγραφα dvds κλπ και σκεφτόμουν ακριβώς αυτό… Οι περισσότεροι άνθρωποι όντως είναι ντροπαλοί και δείχνουν έκπληκτοι όταν με γνωρίζουν. Ζω και δουλεύω σε μια μικρή πόλη στο κέντρο της Αμερικής και αυτό τους φαίνεται περίεργο. Το ότι είμαι εκεί και είμαι αληθινή… Πάντως οι κόσμος είναι ευγενικός και χαίρεται που με βλέπει (σ.σ αυτό έλειπε…). Κι εμένα μου αρέσει να έρχομαι σε επαφή μαζί τους…

-Δεν είσαι λοιπόν μόνο μοντέλο, αλλά και σκηνοθέτιδα και παραγωγός! Τι είναι αυτό που κάνει τη δουλειά σου να ξεχωρίζει;

-Ναι, πρωταγωνιστώ στις ταινίες, τις σκηνοθετώ, τρέχω και το site μου, το mistysxxxgirls.com. Πιστεύω ότι το κοινό έχει πραγματικά την επιθυμία να δει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κορίτσια να κάνουν πορνό και εγώ προσπαθώ να ικανοποιήσω αυτή την επιθυμία! Δε θα πάρω κοπέλες που θα το κάνουν μόνο για τα λεφτά, ούτε θα τραβήξω μια σκηνή που δεν έχει πραγματική παύλα! Τίποτα δε με φτιάχνει περισσότερο από ένα κορίτσι που έχει οργασμό πάνω στο γύρισμα, δε μου αρέσουν οι προσποιήσεις…

-Είναι η δουλειά στη βιομηχανία του σεξ σκληρή; Πως είναι γενικά η κατάσταση; Είναι μόνο φράγκα, υπάρχει γούστο;

-Όπως κάθε δουλειά, είναι όπως θέλεις να τη δεις. Εγώ προτίμησα να στήσω τη δική μου επιχείρηση, για να έχω τον έλεγχο και να περιστοιχίζομαι από ανθρώπους που τους αρέσει αυτό που κάνουν. Κάποιος παλιά μου είχε πει: «Αυτός που αγαπάει τη δουλειά του, δε δουλεύει ούτε μια μέρα στη ζωή του» και αυτό είναι το μότο μου!

-Για περίγραψε μας πώς είναι όταν είσαι στο σετ…

-Όπως θα διαπιστώσει κανείς, όταν με δει να παίζω πραγματικά λατρεύω το σεξ! Είμαι πολυοργασμική και ποτέ δε χορταίνω! Με όποιον και να το κάνω, τον άντρα μου, την Cloe, έναν ξένο ή με ένα γκρουπ, το φχαριστιέμαι εξίσου! Πριν ξεκινήσω το γύρισμα «προειδοποιώ» τον ή την παρτενέρ ότι εγώ σκοπεύω να τελειώσω αρκετές φορές και ρωτάω τι θέλει για να περάσει καλά κι αυτός/αυτή! Λατρεύω αυτή τη δουλειά γιατί ασχολούμαι με το σεξ όλη μέρα. Έχω ήδη τρία χρόνια, δεν έχω βαρεθεί στιγμή και δε σκοπεύω να βαρεθώ!

-Πώς βρίσκεις νέα κορίτσια για τη δουλειά; Τι σημαίνει το μότο της εταιρίας σου «bring your own bitch”. Ρωτάω γιατί όλους τους εξιτάρει το πώς μια νέα κοπέλα μπαίνει στο κόλπο…

-Χτύπησες στο ευαίσθητο σημείο. Είναι πολλά τα κορίτσια που δέχονται να πηδηχτούν μπροστά στην κάμερα μόνο για τα λεφτά. Αυτά είναι κυρίως τα κορίτσια που βλέπεις στις ταινίες που βγαίνουν από το Hollywood. Εγώ δεν ψάχνω τέτοια κορίτσια. Ευτυχώς υπάρχουν μερικά, όμορφα κορίτσια, που λατρεύουν το σεξ, ακόμη και ζευγάρια που γουστάρουν και θέλουν να το δείξουν! Ψάχνω για τέτοιους ανθρώπους και συνήθως έρχονται αυτοί σε επαφή μαζί μου! Εκεί οφείλεται και το μότο που λες, καθώς τα περισσότερα ζευγάρια στις παραγωγές μου είναι αληθινά!

-Ποια είναι η τιμή μιας anal ή D.P. σκηνής;

-Όπως στις περισσότερες δουλειές συνήθως οι τιμές δε συζητούνται… Θα σου πω όμως ότι εξαρτάται από το για ποιο στούντιο δουλεύεις… Στα μεγάλα στούντιο του L.A. αυτές οι σκηνές αποφέρουν στην κοπέλα 1000 με 2000 €. Εξαρτάται βέβαια και από την εμπειρία της, το ποιόν θα «πάρει», καθώς και τη σημασία της σκηνής στην ταινία… Το L.A. βέβαια, είναι η πρωτεύουσα… Στις ανεξάρτητες παραγωγές οι τιμές είναι χαμηλότερες…

-Τι έχεις να πεις στον κόσμο, για τη σεξουαλική τους ζωή…;

-Διασκεδάστε με το σώμα σας και χρησιμοποιήστε το με όποιον τρόπο μπορείτε! Μην το φοβάστε, είναι το καλύτερο εργαλείο που έχετε! Εξερευνήστε τις επιθυμίες σας (μέχρι εκεί που δε θα σας κάνουν κακό). Είναι υπέροχο!

-Πώς είναι η Misτy εκτός δουλειάς;

– Η δουλειά δε μου αφήνει και πολύ χρόνο τελευταία, αλλά, μου αρέσει να περνάω χρόνο με τους φίλους μου (με φωνάζουν παιδί των λουλουδιών), να μαγειρεύω, να ασχολούμαι (όχι δεν είπε assholούμαι) με τον κήπο και επίσης έχω τρελή μανία με τα βιβλία!

-Έχεις επισκεφτεί ποτέ την Ελλάδα; Θα σε δούμε κάποια στιγμή από κοντά;

-Καλά θα ήταν! Έχω ακούσει ότι έχετε όμορφες γυναίκες (σ.σ. ωχ! Θα μας τις βγάλει στο κλαρί!) Θέλω πολύ να δω τα αρχαία, με γοητεύουν πάρα πολύ! Και τα τοπία σας επίσης! Θα χαρώ πολύ να βρεθούμε κάποια στιγμή!

-Τελειώνοντας θέλω να σου πω τον πόνο μου! Πάντα είχα την επιθυμία να γίνω booman σε τσόντες!!!

-Χεχεχε! Αντώνη να είναι σίγουρος, πως αν έρθεις στην Αμερική, θα έχεις δουλειά! Σε προσλαμβάνω!

H συνέντευξη μου παραχωρήθηκε για το περιοδικό SOUL

Αντώνης Βλαβογελάκης

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

