FLOWER TUCCI interview- Το άνθος του καλού!

ΠΡΟΣΟΧΗ! Το site έχει μεταφερθεί στη νεά διεύθυνση: vlavo.org

Το ψευδώνυμο της προέρχεται από το tattoo που έχει εκεί πίσω, στην πλάτη της… Αυτό που υπάρχει πιο κάτω από την πλάτη της, έχει παίξει – εκτός από τις γνωστές ταινίες – και στο video clip του bender/Andre Legacy. H αμερικανίδα πορνοστάρ, άνοιξε αυτή τη φορά το στόμα της, μόνο για να απαντήσει στις απορίες που τόσο καιρό με βασανίζανε… Παραθέτω λοιπόν εδώ το απόσταγμα των όσων μου είπε, έχοντας αφαιρέσει τις ερωτήσεις για οικονομία χώρου!

-Πώς έμπλεξα με τις πορνομπίζνες? Επειδή ήμουν φαν! Αγαπημένη μου σταρ ήταν η Alissa Klass και οι ταινίες της με ιντριγκάρισαν να ασχοληθώ με το χώρο! Κάποια στιγμή είπα να πάω ένα βήμα παραπέρα και πήρα μέρος σε ένα casting που μου έδωσε τον πρώτο μου ρόλο, με τον Lexington Steele! Ήταν πραγματικά μια ΜΕΓΑΛΗ αρχή!

-Ο χώρος της πορνογραφίας είναι για τον καθένα, όπως τον φτιάξει… Εγώ αποφάσισα να το κάνω την καλύτερη εμπειρία στη ζωή μου! Δε μετανιώνω για τίποτα, και λατρεύω το να «παίζω»!

-Οι γονείς μου; Ναι, το ξέρουν τι δουλειά κάνω… Με αγαπάνε, έτσι κι αλλιώς!

-Λατρεύω να είμαι στο σετ! Διοχετεύω όλη μου την ενέργεια στην πράξη και στον παρτενέρ (ή τους παρτενερ) με τους οποίους δουλεύω! Αν μπορείς να το πεις δουλειά LOL!

-Την πρώτη μου φορά μπροστά στην κάμερα, ήμουν αρκετά νευρική. Ταυτόχρονα όμως και αποφασισμένη ότι θα γίνω πορνοστάρ!

Όταν πρωτοέκανα anal το ήθελα πολύ κι έτσι ήταν ένας πολύ ηδονικός πόνος και ο καλύτερος οργασμός που είχα! Η πρώτη φορά που έκανα anal-υση μπροστά στην κάμερα, ήταν με τον Lexington Steel και είχα τρομοκρατηθεί αρκετά… για το πώς θα τα καταφέρω. Εν τέλει, με πολύ προσπάθεια και τόνους λιπαντικού, εισήχθη…

Εκπαιδεύτηκα στην παραγωγή των λεγόμενων squirting οργασμών (είναι αυτοί που μοιάζουν με εξομοιωτές συντριβανιού – δε θα επεκταθώ περαιτέρω…), γιατί ουσιαστικά αυτοί ήταν που μου κίνησαν το ενδιαφέρον να εξερευνήσω τη σεξουαλικότητα μου και να φτάσω εδώ… Είναι ο απόλυτος οργασμός!

Πώς αισθάνομαι για όλους αυτούς που με βλέπουν στις ταινίες και παυλώνουν; Παυλώνω κι εγώ και αισθάνομαι πανέμορφα!

-Εκτός σετ μπορεί να γίνω σοβαρή, ήσυχη, αποφασιστική, απολαμβάνω την οικογένεια, τους φίλους, τα ταξίδια… Μου αρέσουν η φωτογραφία, οι τέχνες, η μουσική, οι ταινίες, τα ψώνια, το καλό φαγητό! Είμαι γενναιόδωρη, ειλικρινής, αγαπησιάρα, και ζω την κάθε μέρα, όπως έρθει!

-Αν η δουλειά μου θα επηρεάσει το μέλλον μου; Μπορεί! Αν με νοιάζει; Φυσικά! Κοιτάω μπροστά, είμαι αισιόδοξη και πιστεύω ότι όλα τα πράγματα θα μου πάνε καλά!

-Τι έχω να πω στους αναγνώστες σας; Αφεθείτε ελεύθεροι! Κάντε ότι σας ευχαριστεί, νιώστε όμορφα και μοιραστείτε τις φαντασιώσεις σας με άλλους! Ζήστε τη ζωή στο μάξιμουμ, ζήστε για τον εαυτό σας χωρίς να πληγώνετε τους άλλους!

Η συνέντευξη μου παραχωρήθηκε για το περιοδικό SOUL.

Αντώνης Βλαβογελάκης

 

Σχολιάστε

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

