Τρίτη σεζόν – επεισόδιο 3

Στο καφέ, έξω από την αίθουσα η Σίσυ είχε πλευρίσει τον Μάνθο και τα λέγανε ψιθυριστά:

Θα το κάνουμε τώρα;»

Μίλησες με τον Μικέ;»

Λέει ότι ίσως είναι καλύτερα λίγο αργότερα, σε επόμενη φάση. Πρώτο κομμάτι είναι, μπορεί να συμβεί οτιδήποτε. Όσο πιο αργά, προς το τέλος της παραγωγής, τόσο το καλύτερο.»

Έχω άγχος ρε Μάνθο, θέλω να τελειώνουμε και να φύγουμε.»

Don’t worry babe, σε τρεις μήνες θα είμαστε στον ηλιόλουστο αντιερτζιανό παράδεισο. Όλη μέρα ξάπλα, φαί, ποτό και θάλασσα, χωρίς ίχνος ραδιοσυχνότητας να μας μολύνει.»

Μου φαίνεται απίστευτο που το κατάφεραν τα παιδιά. Μια επαρχία χωρίς ραδιοτηλεόραση. Η Χαλκιδική, όαση και θεραπευτήριο για τους απανταχού της γης τηλεπρασόπληκτους. Χοντρή μπίζνα.»

Ο Blaine δεν παίζεται σ΄ αυτά. Βρήκε και τη γυναίκα του Μικέ την κυρία Ντε Μπορ, που ήθελε να τιμήσει το όνομά της και τη μνήμα του θείου της, έκανε και δωράκι ανανέωση στον Μικέ κι έτσι τους έβαλε στο παιχνίδι…»

Όλοι ευχαριστημένοι! Έχω αγωνία να μάθω τι μήνυμα θα μοντάρουμε…»

Ο Μικές μου είπε ότι σήμερα, μέχρι το βράδυ θα με ειδοποιήσουν. Αλλά δεν θα μπορέσω να σου το πω μωρό μου. Θα είναι άκρως απόρρητο.»

Ε, όχι ρε πούστη, αδικία…»

Έλα, θα έχει μεγάλη πλάκα. Θα το δεις στον αέρα και θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα δεις στην τηλεόραση, πριν μπούμε στην Χαλκιδική. Σε τρεις μήνες! Μαζί με όλον τον κόσμο… Δε μου λες; Με τον Γιόσνι τι θα γίνει; Έχει κανονιστεί να την κοπανήσει κι αυτός;»

Φυσικά, αφού είναι η αδυναμία του Blaine. Του έχει δώσει πλαστή ταυτότητα με άλλο όνομα από τότε που ήταν στο Μεξικό ακόμη…»

Και πότε θα μάθει την αλήθεια;»

Δεν ξέρω πώς θα του το φέρω… Ας τελειώσει πρώτα και βλέπουμε. Σώπα, έρχεται…»

Τι έγινε μάγκες;»

Ωπα, καλώς τον Γιόσνι!»

Τι κάνεις μωρό μου; Πώς πήγε η προβολή;»

Καλά, πολύ καλά. Πάντως Μάνθο μου θα γαμηθούμε τώρα! Πρέπει να καλύψουμε την καθυστέρηση πάση θυσία!»

Ό, τι θυσία θέλει το φιλαράκι μου. Υπάρχει πιθανότητα να σε κρεμάσω;»

Να ΄σαι καλά ρε Μανθούλη! Θα καθίσουμε λίγη ώρα; Να πάρω ένα ποτάκι;»

Ναι ρε…»

Ένα Johnny με σόδα κούκλα. Άντε να χαλαρώσουμε…»

Χαλάρωσε μωρό μου. Θα τελειώσετε στην ώρα σας και θα σε πάρω κατ ευθείαν να φύγουμε για Ελλάδα. Ωραία δεν θα είναι να δούμε την παραγωγή σου σε πρώτη προβολή, στην πατρίδα;»

Ε; Ναι, καλό αλλά δεν νομίζω ρε συ Σίσυ… Θέλω να είμαι εδώ στην προβολή. Φαντάζομαι ότι δεν θα με αφήσει και η Μίρα. Φαντάσου τι έχει να γίνει! Δεξίωση, συνέντευξη τύπου, φωτογραφήσεις… Τι σκατά, για ένα γκλάμουρ ζούμε!»

Δε σ΄ αναγνωρίζω μωρό… Που είναι το αναρχικό και ανατρεπτικό σου παρελθόν;»

Θαμμένο, μαζί με τον Γιόσνι που κοιμόταν όρθιος φιλενάδα!»

Έλα, δε θα μου χαλάσεις το χατίρι… Θα κανονίσουμε όλα αυτά με τις συνεντεύξεις νωρίτερα.»

Δε με ψήνεις. Αν θέλεις εσύ κατέβα στην Ελλάδα και έρχομαι μερικές μέρες μετά. Πιο καλά δεν θα ΄ναι να επιστρέψω μετά από τόσα χρόνια σαν ήρωας;»

Γιόσνι μου, τι ματαιοδοξίες είναι αυτές;»

Σε πειράζουν οι ματαιοδοξίες μου Σίσυ μου; Τότε γιατί δεν άφησες να πάρει η Μίρα την πραγματική μου έκθεση για το αριστούργημα του γιου της;»

Γιόσνι, κόφτο! Κάνε ό,τι γουστάρεις… στο τέτοιο μου!»

Έλα σόρυ… Συγχώρεσε μας ρε Μάνθο.»

Μπα, δεν… δεν άκουσα τίποτα παιδιά…»

Μάνθο, από αύριο ξεκινάς να μοντάρεις τις πρώτες σκηνές στο πλοίο και μεις ετοιμάζουμε τη σκηνή με τον δρυοκολάπτη…»

Τιμή μου να συνεργάζομαι μαζί σας κύριε Μπόμπολεκ!»

Βρε αϊ σιχτίρ! Άντε στην υγειά σας…»

Γεια!»

Viva!»

Ήπιαμε τα ποτά μας και είπαμε να την κοπανάμε σιγά σιγά γιατί άμα μπλέκαμε θα χάναμε άλλη μια μέρα και δεν μας έπαιρνε. Πλάκα πλάκα είχα συμμαζευτεί σε μεγάλο βαθμό τον τελευταίο καιρό με τα τρεχάματα. Τα ξενύχτια περιορίστηκαν σε μια φορά την εβδομάδα κι αυτό με μεγάλο άγχος. Κι απ΄ το άγχος και την πίεση κατανάλωνα συνήθως με ρυθμό, περίπου 60 ml αλκοόλ το λεπτό ή για να μην υπερβάλλω γύρω στα 30 ml το λεπτό μαζί με το ενδιάμεσο τσιγάρο για καθυστέρηση, κάθε φορά που τολμούσα να βγω. Σκατά δηλαδή.

Είπα στη Σίσυ ότι θα ήθελα να μείνω μόνος μου. Έτσι κι έγινε. Μου είχε μόλις προκύψει άλλη μια κρίση προσωπικότητας. Άμα πιω ένα – δύο και δεν συνεχίσω μέχρι να λιώσω αρχίζω και σκέφτομαι διάφορα πράγματα: Τι δουλειά έχω εγώ σ΄ αυτή τη δουλειά, μήπως όντως έχω αρχίσει να αλλοτριώνομαι, μου ήρθαν όλα όντως τόσο βολικά ή παίζεται τίποτα πίσω από την πλάτη μου; Μπας και είχε δίκιο ο ονειροκρίτης;

Σηκώθηκα και πήρα τη Σίσυ. Παραδόξως το σήκωσε αμέσως, σα να μην κοιμόταν…

-«Παρακαλώ…»

Έλα…»

Έλα τι έπαθες;»

Που είσαι, δεν κοιμάσαι;»

Σπίτι είμαι, αλλά δεν με πιάνει ύπνος… εσύ τι κάνεις;»

Είχα δει ένα όνειρο προχθές και μου έγραψε ο ονειροκρίτης ότι κάτι μαγειρεύεται πίσω από την πλάτη μου και μ΄ έπιασε ανησυχία!»

Έλα ρε μωρό μου, πέσε κοιμήσου, τι χαζά είναι αυτά;»

Λες ε; …άντε, καληνύχτα.»

Σχολιάστε

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

