Τρίτη σεζόν – επεισόδιο 5

Ήξερα ότι στις 9:00 είχε ραντεβού με τον Διευθυντή Παραγωγής Τηλεοπτικού Προγράμματος της Universal, ο οποίος ήταν ένα τεκνό που της άρεσε πολύ, αλλά δεν της καθόταν με τίποτα. Της ετοίμασα την πολυθρόνα της, τοποθέτησα στο συρτάρι ένα ζευγάρι καινούριους πολυμορφικούς δονητές και λιπαντική αλοιφή και γύρισα το ρολόι του γραφείου της λίγα λεπτά πίσω. Όταν έφτασε, έβγαλε το παντελόνι και κάθισε στην πολυθρόνα.

Ήξερα ότι θα φοράει παντελόνι, το κάνει πάντα στα σημαντικά ραντεβού. Άρχισε να ασχολείται με τα σχετικά, ενώ εγώ έκρυψα – χωρίς να το πάρει χαμπάρι – το παντελόνι της. Η ώρα είχε πάει ήδη 9:00, όμως το ρολόι της έδειχνε 8:53. Το εσωτερικό τηλέφωνο χτύπησε.

Συνέχισε τη δουλειά σου Μίρα. Θα το πάρω εγώ…», της είπα και δεν έφερε αντίρρηση.

Παρακαλώ…»

Κύριε Μπόμπολεκ έχουν έρθει απ την Universal για το ραντεβού. Να περάσουν;»

Βεβαίως παιδί μου!»

«Τι θέλανε;», ρώτησε η Μίρα.

Τίποτα, ήρθε το δώρο σου…».

Ποιο δώρο μου καλέ;»

Η πόρτα άνοιξε και το τεκνό με τον σύμβουλό του μπήκανε μέσα. Η Μίρα πάγωσε. Κοίταξε το ρολόι της, κοίταξε και μένα. Της χαμογέλασα ηλίθια. Καλωσόρισε τους καλεσμένους και δικαιολογήθηκε που δεν μπορούσε να σηκωθεί από το γραφείο λόγω κάποιου προβλήματος με τη μέση της.

Εμένα θα με χρειαστείτε άλλο;», ρώτησα.

Φυσικά Γιόσνι, κάθισε σε παρακαλώ…», απάντησε εννοώντας «θα σου γαμήσω…»

Η κουβέντα πήγε σχετικά καλά και μπορώ να καυχηθώ ότι αυτό ήταν δική μου δουλειά, μιας και η Μίρα άνοιγε το στόμα της σχετικά σπάνια και συνήθως για να βγάλει κανέναν πνιγμένο αναστεναγμό ηδονής.

Πονάτε;», ρώτησε κάποια στιγμή απορημένο το τεκνό.

Δεν φαντάζεσαι!», απάντησε η Μίρα που τρεμόπαιξε τα μάτια και ίδρωσε, σημάδι ότι μόλις είχε χύσει. Βέβαια το τεκνό πίστευε πως το χέρι που ήταν καθ΄ όλη τη διάρκεια της κουβέντας κάτω από το γραφείο, έπιανε τη μέση και τη λυπότανε. Το ραντεβού τελείωσε. Τελειώσανε και οι χειραψίες. Που να ξέρανε κι οι δυό τους ποιο χέρι αγγίξανε μόλις… Τους ξεπροβόδισα και γύρισα προς την Μίρα, δίνοντας της πίσω το παντελόνι της.

Θα σε πνίξω, με γάμησες!», μου είπε με εξουθενωμένο στόμφο.

Νομίζω πήγαμε καλά…», είπα με νόημα.

Αυτό που έκανες σήμερα με επανέφερε. Ξαναβρήκα τον εαυτό μου. Μπορώ να τη βρίσκω και μόνη μου πάλι! Οπότε απαλλάσσεσαι από αυτό το καθήκον σου. Βέβαια όποτε θέλεις ή έχεις σκεφτεί κάτι, είσαι ευπρόσδεκτος.»

Χαίρομαι που σας άρεσε…», είπα και γύρισα στο γραφείο μου.

Ώρες – ώρες με θαυμάζω για τις ιδέες μου. Η μέρα ξεκίνησε όμορφα κι όταν μια μέρα είναι καλή προβληματίζομαι αν υπάρχει λόγος να αλλάξω τα πράγματα… Πριν φύγω από το σπίτι ο Μικές σχεδόν μ΄ έψησε να κατέβω Ελλάδα. Τώρα η ευεξία που νιώθω μου υπαγορεύει να συνεχίσω την καριέρα μου και να κόψω τους ρομαντισμούς! Δε γαμιέται…θα το δείξει ο καιρός – που έλεγε ο Άσημος, ή only time will tell, που έλεγαν οι Asia. Tηλεφώνiσα στον Μάνθο

Πώς πάει Μανθούλη μου;»

Καλά ρε συ Μπόμπο!»

Πώς με είπες;»

Μπόμπο. Υποκοριστικό του Μπόμπολεκ!»

Τι μαλάκας είσαι… Για πες, που βρισκόμαστε;»

Πού να βρισκόμαστε; Τώρα ήρθαμε ρε Γιόσνι, οπότε βρισκόμαστε όπου και χθες.»

Ναι ρε Μάνθο, είπαμε να πλακωθούμε να καλύψουμε χρόνο…»

Εγώ φιλαράκι θα τελειώσω μέχρι το απόγευμα τα πλάνα που έχω. Αν φέρει το συνεργείο καινούρια μπορώ να βάλω και μια βραδινή βάρδια. Τα γυρίσματά σου πίεσε…»

Είχα όρεξη για κουβεντολόι περισσότερο παρά για δουλειά. Ωστόσο έβρισκα μια επίφαση εργασίας για να μην νιώθω ότι πηγαίνουν χαμένα τα τηλεφωνήματα.

Σίσυ…»

Έλα babe.»

O Μάνθος το απόγευμα στέλνει για μεταγλωττίσεις το κομμάτι που τελειώνει.»

Και θέλεις να πάω να τσεκάρω τις κόπιες…»

Εμ…»

Έχω ορθοπεδικό το απόγευμα.»

Γιατί;»

Αρχίζω μια θεραπεία για το κουντεπιέ μου. Έχω φρικάρει, όποτε φορέσω τακούνι πιο ψηλό από δεκάξι πόντους πιάνεται. Δεν είναι κατάσταση αυτή…»

Αντιλαμβάνομαι το πρόβλημά σου Σίσυ μου αλλά με κρεμάς!»

Να σε πάρω σε δυό λεπτά να δω αν γίνεται να το αναβάλω;»

ΟΚ…»

Η Σίσυ σχημάτισε στο καντράν της το τηλέφωνο του studio:

Ναι, τον Μάνθο…»

Δε μπορεί αυτή τη στιγμή, αυνανίζεται….»

Άντε βρε ηλίθιο, όρεξη έχεις πρωί πρωί;»

Εσύ δεν έχεις;»

Έχω όρεξη για ένα γερό… Έχεις κανένα τηλέφωνο από κανέναν βιζιτά;»

Γι αυτό με πήρες;»

Μπα… Μου είπε ο Γιόσνι ότι τελειώνεις κομμάτι. Θα γίνει τίποτα;»

Όχι, αλλά και να γίνει θα το μοντάρω εγώ, είπαμε και δεν θα το δει κανείς. Εσύ μην έχεις άγχος. Αφού μπήκα εγώ στο παιχνίδι θα γίνουν όλα όπως πρέπει. Ο Μικές θα σ΄ έμπλεκε αναγκαστικά, στην περίπτωση που έπαιρνε τη δουλειά άλλος μοντέρ, για να μπερδέψεις τις κασέτες. Τώρα χαλάρωσε, βγάλε την ουρά σου απ΄ έξω. Ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται…»

Δε θέλω να την βγάλω ρε συ Μάνθο… Είμαι στο κόλπο και το γουστάρω.»

Μη νιώθεις παραγκωνισμένη ρε χαζό! Για προστασία το κάνουμε…»

Καλά, καλά… κλείνω.»

Η Σίσυ σχημάτισε στο καντράν το τηλέφωνο του Μικέ:

Εμπρός…»

Έλα Μικέ!»

Έλα, τι σε έπιασε και παίρνεις σ΄ αυτό το τηλέφωνο από το γραφείο σου; Τι έχουμε πει;»

Πρέπει να μιλήσουμε! Τι έγινε, με πετάξατε απ΄ έξω;»

Μη λες βλακείες! Αφού η δουλειά μπορεί να γίνει από ένα άτομο, δεν χρειάζεται να ρισκάρουμε. Τι σκατά σ΄ έχει πιάσει. Κουλάρισε και παίξε το ρόλο σου ήρεμα. ΄Έχε το νου σου στον Γιόσνι και στους υπόλοιπους. Είσαι το μάτι που φροντίζει να πάνε όλα καλά. Δεν χρειάζεται να κάνεις αγγαρείες…»

Είσαι μεγάλος ψήστης ρε πούστη! Sorry, ξύπνησα με νεύρα. Πάω να ρίξω κανένα πήδημα να στρώσω, μου φαίνεται…»

Άντε καλό βόλι και κόψε τις απερισκεψίες…»

ΟΚ, sorry και πάλι.»

Η Σίσυ σχημάτισε στο καντράν το τηλέφωνο του Γιόσνι:

Έλα…»

Δεν μπορώ τελικά μωρό, θα πάω στον γιατρό. Και… τέλος πάντων θα στο πω. Η Μίρα μου έδωσε να καταλάβω ότι δεν πολυγουστάρει που χώνομαι στην παραγωγή…»

Α! Πώς κι έτσι; Εγώ δεν στο είχα πει…»

Τι να κάνουμε; Ξέρεις πάντως ότι θα είμαι δίπλα σου, διακριτικά.»

Καλά, καλά. Φεύγω, πάω στο γύρισμα. Θα τα πούμε το βράδυ.»

Φιλιά.»

Σχολιάστε

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

