Δεύτερη σεζόν episode 9

Στο γραφείο, που λέτε, γινόταν όντως πανικός γιατί σήμερα άρχιζε ένα παλιομοδίτικο ιταλιάνικο σόου με έναν κλώνο της Ραφαέλα Καρά. Κατευθύνθηκα προς το γραφείο της Σίσυ. Χτύπησα και μπήκα.

Επιτέλους! Που είσαι μωρό μου; Ανησύχησα...», είπε η Σίσυ και όρμηξε πάνω μου.

Τι έγινε τα είπατε με την κυρία Καρτάλεφ;»

Τα είπαμε ρε Σίσυ και σ΄ ευχαριστώ για αυτό που έκανες!»

Α…. το κατάλαβες ότι ήμουν εγώ;»

Ποιος άλλος θα με σκεφτότανε μωρό μου;»

Και;»

Τι και;»

Όλα εντάξει; Θα το αναλάβεις;»

Φυσικά, τρελός είμαι; Το μόνο που μένει να κανονίσω, είναι μια εξάμηνη άδεια από την άλλη τη δουλειά. Ελπίζω ο Blaine να μην έχει αντίρρηση.»

Πολύ χαίρομαι μωρό μου! Θέλω όμως μια χάρη από σένα…»

Τι;»

Θα ζητήσεις από την Μίρα να με κάνει υπεύθυνη της διανομής;»

Γιατί δεν το ζητάς εσύ; Νομίζω ότι έχετε πολύ καλές σχέσεις!»

Υπονοείς και πάλι κάτι; Κάτι τέτοιο νοιώθω αυτές τις μέρες…»

Όποιος έχει τη μύγα, μωρό μου…»

Α, να χαθείς… Έλα πες μου, θα το κάνεις;»

Πώς σου ήρθε εσένα να φύγεις από το δημιουργικό και να πας στη διανομή;»

Ε… θέλω να δουλέψω μαζί σου σ΄ αυτή τη δουλειά και θέλω να κάνω και κάτι πιο χαλαρό, έχω κουραστεί… θα το κάνεις;…»

Δεν χάνω τίποτα ρε φιλενάδα, θα το κάνω.»

«Όχι μόνο δεν χάνεις…», είπε η Σίσυ γεμάτη τσαχπινιά και γονάτισε μπροστά μου. Μου ξεκούμπωσε το φερμουάρ και τον έβγαλε έξω. Χωρίς να τον δει, αφού με κοιτούσε στα μάτια, τον έβαλε στο στόμα της. Την στιγμή που το κατάλαβε αυτή, το θυμήθηκα κι εγώ:

Τι γεύση είναι αυτή; Τι κάνει η οδοντόκρεμα εδώ;»

Γάματα είχα ένα ατύχημα το πρωί…»

Ωχ, το καλό μου έλα να το φιλήσω να περάσει…»

Ας το Σίσυ μου άλλη ώρα, πάω να βρω τη μεγάλη…»

ΟΚ, σε περιμένω μετά εδώ για να μου πεις τα νέα…»

Τον ξαναέβαλα μέσα και ξεκίνησα για το γραφείο της κυρα σκρόφας, που είχα αρχίσει – αναγκαστικά – να την συμπαθώ. Μπήκα στο ασανσέρι, έφτιαξα λίγο το μαλλί στον καθρέφτη και σε λίγα λεπτά είχα φτάσει στον τριακοστό πέμπτο. Δεν χρειάστηκε να χτυπήσω την πόρτα, άνοιξε μόνη της μόλις έφτασα μπροστά.

Πέρασε Γιόσνι…», ακούστηκε η φωνή της κυρίας Καρτάλεφ.

Καλημέρα σας κυρία Καρτάλεφ…»

Να κόψουμε τους πληθυντικούς Γιόσνι μου, έτσι κι αλλιώς θα συνεργαστούμε πολύ στενά από δω και πέρα. Μόλις πήρα την έγκριση από την επιτροπή. Η τηλεταινία «Ο Διονύσης και η Βδέλλα» θα πρέπει να έχει διάρκεια περίπου πενήντα λεπτά και το μπάτζετ που μας ενέκριναν είναι οκτώ εκατομμύρια UNI. Ο μισθός σου, από την εταιρεία εξαπλασιάζεται για όσο καιρό θα τρέχει η παραγωγή και μετά το τέλος της παραγωγής θα πάρεις μπόνους εκατόν είκοσι χιλιάδες UNI. Πώς το βλέπεις; Θα τα βγάλεις πέρα; Θα έχεις την ευθύνη της παραγωγής μέχρι να φτάσει και στο τελευταίο κανάλι

Τι να πω; Σας ευχαριστώ για την τιμή… Ε, νομίζω μόνο ότι θα ένοιωθα καλύτερα αν είχα για στενό συνεργάτη κάποιον πολύ έμπιστο. Ας πούμε την Σίσυ…»

Την Σίσυ την χρειάζομαι για άλλες παραγωγές. Ωστόσο θα έχεις όσους συμβούλους σου χρειαστούν. Δε νομίζω πως θα έχεις πρόβλημα!»

Είναι σοβαρή η δουλειά. Θα ήθελα να νιώθω άνετα με κάποιον συνεργάτη, για αυτό το λέω.»

Ξεκίνα εσύ κι αν δούμε στην πορεία ότι έχεις πρόβλημα, το ξανασυζητάμε…»

Τουλάχιστον θα την ήθελα στο κομμάτι της διανομής, να με ξαλαφρώσει από αυτό το άγχος…»

Καλά, καλά θα δούμε Γιόσνι, δεν είναι η Σίσυ το πρόβλημά μας, αυτή τη στιγμή. Ξεκινάς από σήμερα. Έχεις ραντεβού σε μια ώρα με τον κειμενογράφο που θα στρώσει το σενάριο, τον σκηνοθέτη και τον διευθυντή ειδικών εφέ.»

Μάλιστα, να πηγαίνω…»

Πήγαινε και να έχεις το νου σου στη δουλειά. Σε έξι μήνες πρέπει να είμαστε στον αέρα.»

Μπήκα στο ασανσέρ σχεδόν μουδιασμένος. Ήταν η ευκαιρία της ζωής μου να τα κονομήσω και να γυρίσω στην Ελλάδα για μόνιμες διακοπές και ύπνο. Αλλά ήταν γαμημένα πολύ μεγάλη δουλειά για τα κυβικά μου. Ή τουλάχιστον έτσι ένοιωθα. Και θα έπρεπε να ανεχθώ και τα μούτρα της Σίσυς τώρα που δεν κατάφερα να την χώσω στην παραγωγή. Αλλά στο κάτω κάτω γκόμενά της είναι η Καρτάλεφ, ας την ψήσει η ίδια. Σε λίγο έφτασα στον όροφο μας. Μπήκα με ένα στυλ λίγο απροσδιόριστο στο γραφείο της Σίσυ.

Τι έγινε, πώς πήγε;», ρώτησε γεμάτη αγωνία.

Εγώ πρέπει να στρώσω τον κώλο μου στη δουλειά. Όσο για σένα ήταν ανένδοτη, σε χρειάζεται λέει για άλλες παραγωγές. Θα το ξανασυζητήσουμε είπε, αν χρειαστεί, αργότερα…»

Σκατά, δεν την πίεσες! Γιατί ρε γαμώ το;»

Την πίεσα Σίσυ. Εγώ θέλω περισσότερο από σένα να είσαι και συ στην παραγωγή. Χέζομαι πάνω μου που το ανέλαβα μόνος !»

Ξαναπήγαινε να την πιέσεις κι άλλο…»

Μη λές βλακείες… Θα ξαναδοκιμάσουμε σε λίγες μέρες. Προσπάθησε κι εσύ να την ψήσεις.»

Παπάρια, στεναχωρέθηκα τώρα. Θα με αφήσεις λίγο μόνη;»

Έτσι κι αλλιώς έχω σύσκεψη. Τα λέμε αργότερα.»

Η Σίσυ έστειλε ένα μήνυμα κάπου και περίμενε νευρικά πάνω από το τηλέφωνό της. Μετά από λίγα λεπτά χτύπησε:

Σίσυ, κάποιος κύριος Παπατσιρλιάρης…»

Ναι, δώστον μου!»

Σίσυ… τι έγινε; Πήρα το μήνυμά σου!»

Και καλά και κακά. Ο Γιόσνι ανέλαβε όλη την παραγωγή. Εμένα, τουλάχιστον προς το παρόν, με άφησε απ έξω. Είμαι πολύ εκνευρισμένη…»

Ηρέμησε και έχε τον από κοντά. Μην τον πιέσεις πολύ και αρχίσει να ψυλλιάζεται τίποτα. Από κοντά. Ας σ΄ ερωτευθεί στην ανάγκη. Αν γίνει αυτή η δουλειά θα έχουμε παγκόσμια επιτυχία και θα αποσυρθούμε για λίγο καιρό. Αν ήξερε κι ο Γιόσνι για την αποστολή θα ήταν σίγουρα μέσα. Τα γουστάρει κάτι τέτοια. Αλλά δεν κάνει να μάθει τίποτε ακόμη. Είναι αυθόρμητος κι αφηρημένος και θα κάνει καμιά πατάτα στα σίγουρα. Πρόσεχέ τον, κι από κοντά…»

ΟΚ… εκεί πώς τα πάτε;»

Όλα εντάξει! Η Σούλα πήρε την έγκριση από το Υπουργείο Τηλεπικοινωνιών και Κοινής Γνώμης. Το κονδύλι από το Μεξικό έρχεται και σε λίγους μήνες η Χαλκιδική θα είναι όνειρο. Ας μη λέμε άλλα προς το παρόν… Σε αφήνω τώρα, το νου σου.»

Έγινε, τα λέμε…»

Τέλος δεύτερης σεζόν

Σχολιάστε

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

