Δεύτερη σεζόν episode 5

Το τηλέφωνο χτυπούσε μάλλον αρκετή ώρα. Κατάφερα να ξυπνήσω και να το σηκώσω…

Ναι…»

Έλα ρε γαμώ το ανησύχησα, που είσαι, γιατί δεν το σηκώνεις;»

Τι ώρα είναι; Πότε έφυγες;»

Είναι περασμένες τέσσερις. Εγώ ξύπνησα γύρω στις δύο και είπα να μην σε ξυπνήσω. Ελπίζω να έχεις έτοιμη την έκθεση. Η άλλη σε περιμένει!»

Σκατά, δεν έχω κάνει τίποτα…και ξέρεις κάτι ρε Σίσυ; Χέστηκα για τη σκρόφα και για την κωλοδουλειά. Μ΄ αυτές τις μαλακίες που διαβάζω βλέπω κάτι εφιάλτες που με κάνουν να αναπολώ με νοσταλγία την εποχή που δεν κοιμόμουν!»

Έλα σε παρακαλώ ηρέμησε… Θα σε καλύψω για λίγο, αλλά φρόντισε σε ένα δίωρο το πολύ να είσαι εδώ. Κι άκου, ό,τι γράψεις θα το δώσεις πρώτα σε μένα, σε κανέναν άλλο…πρώτα σε μένα, κατάλαβες;»

Γιατί κούκλα; Μήπως ήταν δική σου δουλειά και μου την φόρτωσες;»

Είσαι μαλάκας και με προσβάλεις… Θα ’πρεπε να ξέρεις ότι τουλάχιστον το πήδημα το έχω ιερό και δεν θα πηδιόμουνα ποτέ με κάποιον που θα ήθελα να τον εκμεταλλευτώ. Δε θα τον εκτιμούσα κατάλαβες; Είμαι παράξενη αλλά έτσι είναι…»

Ωχ… καλά, καλά… Άκουσε δεν θα έρθω. Θα γράψω ό,τι γουστάρω και θα το στείλω στο Email σου. Κάντο ό,τι θέλεις. Πες στην σκρόφα – που ξέρω ότι την εκτιμάς! – πως είμαι άρρωστος.»

Έπιασα κάτι σαν υπονοούμενο;»

Γάμησε το, άσε με να γράψω… Τα λέμε, σε κανένα δεκάλεπτο άνοιξε το mail σου

ΟΚ… Θα τα πούμε πάντως κάποια μέρα.»

Και νύχτα άμα θέλεις…»

Που ΄σαι; Και κάτι ακόμα… Χθες ήταν πολύ καλά!»

Και για μένα… Κλείνω!»

Σκέφτηκα ότι έχει αλλάξει ο χαρακτήρας μου, από την αρχή αυτής της ιστορίας τουλάχιστον. Βέβαια, περνάω καλύτερα – όπως εξάλλου σκεφτόμουν και χθες βράδυ την ώρα που ερχόμασταν εδώ – αλλά τρομάζω. Κι επειδή ένοιωσα μια… ας το πω κρίση προσωπικότητας, αγαπητέ αναγνώστη, κάθισα στο πληκτρολόγιο κι έγραψα την αλήθεια για τη μαλακία που είχα διαβάσει:

« kARTalev virtuality S.A am Dummkopfhaus

Αξιότιμη κυρία Kartalev,

ξέρω καλά πως σαν μηδαμινός υπάλληλός σας θα έπρεπε να κάνω το χατίρι του γιου σας και να γράψω μια αξιόλογη έκθεση για την δουλειά του. Πλην όμως, κοντεύω να ξεράσω – όχι τόσο από τα χθεσινά ξύδια – αλλά από όλη αυτή τη σαπίλα που αναδύεται από την εταιρεία σας. Θέλω λοιπόν να ξέρετε, πως αυτό το μικροκτηνοβατικό διήγημα που έγραψε ο κανακάρης σας – μιλάω για το «ο Διονύσης και η Βδέλλα», μπορεί να του φανεί χρήσιμο μόνο για να επιταχύνει την εισαγωγή του στην πτέρυγα των εξωφρενικά διανοητικώς τελειωμένων κάποιου νοσηλευτικού ιδρύματος…

Νομίζω – με όλη την καλή μου διάθεση – πως μια μεταμόσχευση εγκεφάλου θα ήταν η πιο σοβαρή λύση στο πρόβλημά του. Ειλικρινά, επιστράτευσα όλη μου την επιείκεια. Αφήστε να γίνουν σεναριογράφοι κάποιοι φρενοβλαβείς που είναι απλά για δέσιμο και τίποτε παραπάνω. Ελπίζω να σας βοήθησα.

Γιόσνι Μπόμπολεκ,

πρώην υπάλληλός σας.

Είχα καιρό να νοιώσω τόσο περήφανος με τον εαυτό μου. Έστειλα το mail, τηγάνισα κι έφαγα δυό αυγά και την ξαναέπεσα για ύπνο.

Όταν ξαναχτύπησε το τηλέφωνο είχε ήδη σκοτεινιάσει. Το σήκωσα έχοντας χάσει τον τόπο και τον χρόνο μέσα στον ύπνο μου. Στην οθόνη εμφανίστηκε χαμογελαστή η σκρόφα…

Γιόσνι περαστικά σου και συγχαρητήρια για την έκθεσή σου. Πώπω τα χάλια σου έχεις βρε αγόρι μου, να σου στείλω έναν γιατρό;»

Μπα, όχι κυρία Καρτάλεφ, νοιώθω καλύτερα…»

Καλά παιδί μου, κλείνω για να ξεκουραστείς. Σε περιμένω μόλις αναρρώσεις να συζητήσουμε για την περίπτωσή σου. Θέλω κι ένα βράδυ να βγούμε οι τρεις μας, με την Σίσυ εννοώ…»

Μάλιστα, καληνύχτα…»… «Μαλάκα έχω λαλήσει! Βλέπω εφιάλτες με την σκρόφα…», σκέφτηκα και γύρισα από την άλλη. Σκέφτηκα πως πρέπει να κόψω την δουλειά και ξανακοιμήθηκα.

Όταν ξαναξύπνησα θα είχε πάει έντεκα το βράδυ. Σηκώθηκα μέσα σε έναν πανικό. Δε μπορούσα να καταλάβω αν το τηλέφωνο που θυμόμουν – με την σκρόφα – ήταν αλήθεια ή ήτανε ένας από τους εφιάλτες μου. « Τι μαλάκας που είμαι! Θα δω το τελευταίο νούμερο που με κάλεσε…». Πήγα κατευθείαν στο τηλέφωνο. Πράγματι υπήρχε κλήση από το κινητό της σκρόφας… Κάτι δεν πήγαινε καλά. Ωστόσο υπήρχε και ένα μήνυμα στον τηλεφωνητή. Έβαλα να το ακούσω γεμάτος άγχος και περιέργεια, μιας και φανταζόμουν πως επρόκειτο για τη συνέχεια:

Μπιιιπ! Γιόσνι καλησπέρα! Είμαι ο πρώην γερο Μικές, αν δεν με γνώρισες – ας είναι καλά  ο Blaine. Τι γίνεται φιλαράκι, χαθήκαμε. Όπως βλέπεις από το background γύρισα στην πατρίδα κι ετοιμάζω μια χοντρή μπίζνα! Τηλεφώνησε να τα πούμε, να περνάς καλά…»

Ρε τον γερο Μικέ… αγνώριστος!» είπα και ξαναγύρισα στο άγχος μου. «Τι γίνεται με τη γριά τη σκρόφα… με δουλεύει;». Σκέφτηκα να πάρω την Σίσυ μπας και ήξερε τίποτε παρά πάνω αλλά το τηλέφωνό της ήταν κλειστό. Η αλήθεια είναι πως είχα αρχίσει να νοιώθω λίγο πιο άσχημα από πριν. Όσο περνούσε η χθεσινή σούρα, τόσο περισσότερο δεν ήμουν σίγουρος αν έκανα καλά με αυτό που έγραψα. Αυτή η μαλακία μου συμβαίνει σχεδόν πάντα όταν πίνω. Κάνω πράγματα που εκείνη την ώρα είμαι σίγουρος ότι είναι ΟΚ και όταν ξενερώνω τα μετανιώνω. Θυμήθηκα τη δισκέτα… Άνοιξα τον υπολογιστήρα και την έχωσα μέσα.

«Milo Kartalev:

Folder 1: Ο Διονύσης και η Βδέλλα.

Μιχάλη αυτά είναι τα κείμενα. Θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν για να αναλάβει την παραγωγή ο «δικός μας». Δεν θα είναι δύσκολο. Η αμοιβή είναι μεγάλη και αυτός που θα γράψει την έκθεση θα αναλάβει και την παραγωγή με ποσοστό. Τα λέμε τηλεφωνικά. Σίσυ. »

Δεν κατάλαβα και πολλά. Μόνο το ότι σίγουρα έκανα μαλακία που πήγα να χάσω τη δουλειά. Αν την αναλάμβανα θα ησύχαζα μια για πάντα από το οικονομικό μου πρόβλημα. Αυτή η σκρόφα είναι ικανή να παίξει την ταινία του βλαμμένου του γιου της σε όλα τα κανάλια του κόσμου την ίδια ώρα. Σκατά τα έκανα… αλλά η σκρόφα μου είχε μιλήσει καλά. Ξαναπήρα την Σίσυ. Τίποτα…

συνεχίζεται

Σχολιάστε

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

