Ο άνθρωπος που κοιμόταν όρθιος (6)

Περίληψη προηγούμενων: Ο Γιόσνι Μπόμπολεκ είναι ένας άνθρωπος που καταφέρνει να κοιμηθεί μονάχα όρθιος. Μετά από μία περιπέτεια με διάφορα μέλη ενός Συλλόγου Υπέργηρων Νυμφομανών, αποδέχεται πρόταση δύο εξ αυτών να μεταβεί στο Acapulco, για τα γυρίσματα ενός video clip. Για περισσότερα ανατρέξτε σε αρκετά παλιότερα post.


Ο Γιόσνι, αφού πέρασαν μερικές ώρες έντονης περισυλλογής, αποφάσισε ότι έπρεπε να πάρει μια απόφαση σχετικά γρήγορα, μιας και το εισιτήριο για το Μεξικό ήτανε για την επομένη. Τελικά σκέφτηκε ότι στην χειρότερη περίπτωση θα ήταν τσάμπα διακοπές. Μάζεψε κανα δυό αλλαξιές, πήρε δυό διαφημιστικά φυλλάδια από εταιρείες κατασκευής ανελκυστήρων, για να έχει να διαβάζει στο αεροπλάνο, τηλεφώνησε και στη δουλειά για να τους πει ότι θα λείψει λίγο καιρό και κίνησε για το αεροπόρτι. Μια μέρα πριν βέβαια, αλλά δεν είχε και τίποτα καλύτερο να κάνει στο σπίτι.

Ο Γιόσνι είχε αρκετά χρόνια να ταξιδέψει με αεροπλάνο – ίσως πάνω από δεκαεπτά. Πλησίασε σε ένα γκισέ να πάρει καμιά πληροφορία και διαπίστωσε πως δεν υπήρχε κανείς. Θυμόταν πως συνήθως, σ΄ αυτές τις θέσεις υπήρχαν όμορφα κοριτσάκια που ευγενέστατα σου έλυναν ότι απορία είχες. Πλησίασε να δει καλύτερα, ώσπου η οθόνη που βρισκόταν στο γκισέ άνοιξε, ένα πρόσωπο νεαρής κοπέλας εμφανίστηκε και του είπε:

Καλησπέρα σας, σε τι θα μπορούσα να φανώ χρήσιμη

Σε μένα μιλάτε;…», ρώτησε γεμάτος αμηχανία ο Γιόσνι.

Μάλιστα…τι θα θέλατε

Κοίταξε δεξιά αριστερά και γεμάτος έκπληξη και αμηχανία ψέλλισε:

Ταξιδεύω αύριο για Acapulco και …»

Βάλτε παρακαλώ την κάρτα του εισιτηρίου σας και μετά την κάρτα της ταυτότητας στη σχισμή αριστερά σας και αφήστε τα πράγματά σας στην θέση κάτω δεξιά. Αμέσως μετά τοποθετήστε τον δεξιό σας δείκτη στη θέση, μπροστά σας, που γράφει «δαχτυλικό αποτύπωμα», αφού πρώτα σκουπίσετε το κακάδι με το οποίο ασχολείστε στο χαρτομάντιλο που θα βγει από την θήκη πάνω αριστερά και θα πιστωθεί στο λογαριασμό σας. Ευχαριστώ

Ο Γιόσνι σκούπισε γεμάτος ντροπή το κακάδι του στην δεξιά κωλότσεπη και προσπάθησε να κάνει τα υπόλοιπα με τη σειρά που τα άκουσε. Αφού τελείωσε και άρχισε να ξεψαρώνει, ρώτησε:

-«Εσείς, είστε εδώ του μαγαζιού

Ονομάζομαι Skjdfpo897534h5ff9hwlk8wj-221-@makedoniairport και είμαι ένα από τα 223 τερματικά εξυπηρέτησης πελατών

Δηλαδή δεν είστε πραγματική κοπέλα

Όχι κύριε Μπόμπολεκ. Οι πραγματικές κοπέλες έχουν αποσυρθεί από τα αεροδρόμια εδώ και οκτώ χρόνια για λόγους ασφάλειας και οικονομίας

Μα…γνωρίζεις το όνομά μου

Όλα τα στοιχεία σας κύριε Μπόμπολεκ. Μόλις διάβασα το αποτύπωμα και την κάρτα σας. Και θα παρακαλούσα να μου μιλάτε στον πληθυντικό

Συγγνώμη αλλά με τις αληθινές κοπέλες δεν έχω και μεγάλη άνεση επικοινωνίας. Με εσένα ένιωσα πιο άνετα. Θα μπορούσα να σου κάνω λίγη παρέα μέχρι αύριο που φεύγει το αεροπλάνο

Είμαι προγραμματισμένη να απαντάω ευγενικά σε κάθε σας απορία. Μπορείτε να μείνετε εδώ μαζί μου μόνο αν δεν υπάρχει άλλος πελάτης και μόνο αν διατυπώνετε συνεχώς απορίες

Πολύ ωραία. ..εεε, πόσες ώρες διαρκεί η πτήση

Θα πετάξετε με το Ultrasonic aircab 480-600 και η πτήση σας θα διαρκέσει μόλις δύο ώρες και σαράντα λεπτά

Θα έρθεις να σε πάρω μαζί μου; Θα περάσουμε ωραία!», αστειεύτηκε ο Γίοσνι.

Κύριε Μπόμπολεκ σας θυμίζω πως είμαι ένα τσιπάκι, όπως τραγουδούσαν κι οι παπαροκάδες πριν μερικές δεκαετίες…»

Καθόλου δεν με ενοχλεί. Ωραία θα ήταν να σε είχα παρέα. Θύμισέ μου το ονοματάκι σου…»

Skjdfpo897534h5ff9hwlk8wj-221-@makedoniairport»

Σκατά, πώς να σε φωνάζω…Skjd;…Α! 221 θα σε φωνάζω ή μάλλον καλύτερα χαϊδευτικά Ένα. Πώς λέμε Ρένα, Λένα…»

Ένα φωνάζουμε το τερματικό Νο 1, κύριε Μπόμπολεκ

Καλά, καλά…να σου πω ρε 221. Μπορείς να μου δείξεις και κανένα άλλο σημείο του σώματός σου εκτός από το πρόσωπο

Μη μου ξύνετε αυτή την πληγή κύριε Μπόμπολεκ…Ο σχεδιαστής μας παρέλειψε αυτή την λεπτομέρεια και τώρα είμαι λειψή. Δεν μπορώ να ολοκληρώσω καν τον έρωτά μου με τον φροντιστή εδάφους Grnd098745hk@ makedoniairport…», είπε με πόνο η Skjdfpo897534h5ff9 hwlk8wj-221-@makedoniairport και ξέσπασε σε λυγμούς. «Αυτούς βλέπεις τους σχεδιάσανε ολόκληρους

Πω πω γάματα συγκινήθηκα…αν και δεν μου πολυάρεσε το ότι έχεις γκόμενο

Γιόσνι, μπορώ να σε φωνάζω με το μικρό τώρα που σου άνοιξα την ψυχή μου;»

Το συζητάς;»

Γιόσνι, δεν ξέρεις πως είναι…γαμώ την τεχνητή νοημοσύνη μου γαμώ! Μπορείς να με βοηθήσεις; Ή μάλλον, θέλεις να με βοηθήσεις;»

Μακάρι να μπορούσα…πώς;»

Έχω βρει στα αρχεία μου καταχωρημένο έναν τύπο που κάνει λαθρεμπόριο ειδών τεχνητής νοημοσύνης. Ο τύπος καταζητείται, εγώ τον ανακάλυψα αλλά δεν τον κατέδωσα γιατί σκέφτηκα ότι μπορεί να μου χρειαστεί. Πέρασε από εδώ πριν από 348 ώρες και 17 λεπτά για Mexico city και παρακολουθώντας συνεχώς τις πτήσεις και την κάρτα του ξέρω ότι είναι ακόμη εκεί. Θα τον συναντήσεις;»

Δηλαδή πώς θα γίνει αυτό…δεν ξέρω, δεν ξέρω…»

Θα σου τον βρω εγώ, θα επικοινωνήσω μαζί του και θα σηκώσω λεφτά από κάποιους λογαριασμούς που έχω τσεκάρει για να πληρώσω κι αυτόν κι εσένα για τον κόπο σου.»

Κι εγώ τι έχω να κάνω

Θα τον συναντήσεις και θα πάρεις ένα s-CD. Όταν επιστρέψεις θα σου πω τι έχουμε να κάνουμε. Σε παρακαλώ Γιόσνι βοήθησέ με…»

Για ποιο λόγο να το κάνω αυτό; Έχω κλείσει μια δουλειά και σε λίγο θα έχω ένα κάρο φράγκα…»

Έχεις έναν καλό λόγο κι έναν εκβιασμό. Διαλέγεις για ποιο από τα δυό θα το κάνεις. Πρώτον όταν τελειώσει όλο αυτό, σου υπόσχομαι ότι θα με πάρεις σπίτι μαζί σου και δεύτερον αν δεν το κάνεις η κάρτα σου που βρίσκεται ακόμη στη σχισμή μου θα αποκτήσει μερικά καινούρια στοιχεία που δεν θα αρέσουν καθόλου στην αστυνομία. Θα χτυπήσω συναγερμό και θα αποχαιρετήσεις και τις δουλειές σου και το Μεξικό

Την πούτσισα δηλαδή!»

Είμαι προγραμματισμένη να απαντάω στις απορίες σας και απαντάω ναι! Λοιπόν σου αλλάζω αυτή τη στιγμή το εισιτήριο για Mexico city και σου προσθέτω δεύτερο για Acapulco δύο μέρες μετά. Σου δίνω περιθώριο πέντε ημερών για να τελειώσεις τις δουλειές σου. Κι αν την έβδομη δεν ενεργοποιηθεί η κάρτα επιστροφής…καταλαβαίνεις…»

Παγωμένος ο Γιόσνι πήρε το χαρτομάντιλο που είχε βγει από τη σχισμή για το κακάδι και σκούπισε τον κρύο ιδρώτα του.

ΟΚ, πες μου τι πρέπει να κάνω

Σου τυπώνω τώρα σε ένα χαρτομάντιλο τα στοιχεία του τύπου……………..Ωραία πάρτο από τη σχισμή, πάρε κι ένα καθαρό που θα σου χρειαστεί

ΟΚ!»

Λοιπόν έλα πίσω από τον γκισέ τώρα που δεν έχει κόσμο

Το μόνιτορ γύρισε προς τα μέσα, η Skjdfpo897534h5ff9 hwlk8wj-221-@makedoniairport κοίταξε τον Γιόσνι πονηρά και του είπε:

Πρώτον για να σε διασκεδάσω και δεύτερον για να σε χαλαρώσω, γιατί βλέπω ότι τα΄ χεις παίξει απ΄ το άγχος, θα σου δείξω μερικές εικόνες της αρεσκείας σου, που κατέβασα από το δίκτυο και θέλω να τραβήξεις γρήγορα μια μαλακία. Γι αυτό σου έδωσα και το καθαρό χαρτομάντιλο

Ο Γιόσνι υπάκουσε. Εξάλλου του φάνηκε η πιο ευχάριστη από όλες τις ιδέες που είχε ακούσει μέχρι τώρα. Η Skjdfpo897534h5ff9 hwlk8wj-221-@makedoniairport άρχισε να προβάλει εικόνες από ζευγάρια (ή και παραπάνω κόσμο) να παίρνονται μέσα σε ασανσέρ. Ο Γιόσνι ενθουσιάστηκε τόσο που σε συνδυασμό με το άγχος του μην τον δει κανείς έκανε χάλια το πίσω μέρος του γκισέ σε λιγότερο από 26 δευτερόλεπτα.

Πάρα πολύ ωραία! Το ευχαριστήθηκες

Ααααχ, καλά ήτανε…»

Τώρα έχω άλλον έναν λόγο να σε εκβιάζω. Αυτό που έκανες, το έγραψα και φαντάζομαι ότι δεν θα θελες να βγει στα δελτία πρώτο θέμα: «Μανιώδης αυνανιστής την παίζει πίσω από τον γκισέ του Αεροδρομίου Μακεδονία βλέποντας την φάτσα στο τερματικό εξυπηρέτησης πελατών!», έτσι δεν είναι;»

Την πάτησα πάλι! Είμαι εντελώς μαλάκας ε;»

Αυτό ξαναπέστο!»

Είμαι εντελώς μαλάκας ε

Είσαι Γιόσνι, αλλά σε συμπαθώ. Αναγκάζομαι να σε εκβιάσω. Μακάρι να ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Θα μπορέσεις άραγε κάποτε να με συγχωρέσεις; Ω! Πόσο είμαι αναστατωμένη και απελπισμένη. Να μπορούσα μόνη μου να σβήσω τις μνήμες μου…ωιμέ!»

Τι μαλακίες είναι αυτές που λες 221;»

Ναι, είχαμε κάνει ένα σεμινάριο τεχνητών μελό συναισθημάτων όταν πιάσαμε δουλειά…εεε, Γιόσνι κάθισε κάπου γιατί έχουμε κόσμο κι έλα αργότερα αν προλάβεις γιατί η πτήση σου φεύγει σε καμιά ώρα.»

Συνεχίζεται...

Σχολιάστε

  • Thessaloniki 360 virtual city guide

  • Chalkidiki 360

  • Αrchitectural Visualization

  • Little Planet

